FANDOM

No Title
Foto
Nom:
Hatsune Miku
Motor:
Data de llançament:
31 agost 2007
Biblioteques d'idioma:
Japonès i Anglès
Desenvolupador:
Preu de sortida:
120€
Rang Òptim:
A3-E5
Tempo Òptim:
70-150 BPM
CV:
Saki Fujita

Miku Hatsune (初音 ミク - CV01) és una vocaloid compatible amb el motor Vocaloid2 i Vocaloid3, va ser desenvolupada per Crypton Future Media, sent la Vocaloid més popular i coneguda fins ara.

HistòriaEdit

Abans que Miku fos llançada , Vocaloid no era més que un programa poc conegut . Nico Nico Douga va jugar un paper fonamental en el reconeixement i popularitat del programari . Poc després del seu llançament , usuaris de Nico Nico Douga van començar a pujar vídeos de cançons creades amb el programari . D'acord amb Crypton , un popular vídeo amb una versió caricaturesca de Miku subjectant un porro i cantant Ievan Polkka presentava les múltiples possibilitats d'aplicar el programari en la creació de contingut multimèdia . A mesura que el reconeixement i la popularitat creixien , Nico Nico Douga es va tornar un lloc per a la creació de contingut col.laboratiu . Les populars cançons originals escrites per un usuari ràpidament podien generar il · lustracions , animació 2D i 3D , i remixes per part d'altres usuaris . A més , altres creadors podien mostrar els seus treballs sense acabar i demanar idees o suggeriments .

Les vendes inicials de Hatsune Miku van ser tan altes que Crypton no va poder suplir la demanda . En els primers 12 dies de venda , prop de 3000 reserves de venda van ser fetes . Això va ser aproximadament 1 venda en 250 dins de la indústria total de programaris musicals , sent esmentat com un " una xifra impossible" pel mateix Watatu Sasaki - la persona a càrrec de la planificació i producció de la companyia . El 12 de Setembre del 2007, Amazon.co.jp va dir que les vendes de Hatsune Miku havien assolit els 57.500.001 de iens , tornant el programari més venut en aquell temps .

El 18 d'Octubre del 2007 la pàgina web Bulletin Board System reportar la sospita que ella era víctima de censura per part de Google i Yahoo! , pel fet que les imatges de Miku no eren mostrades pel sistema de cerca d'imatges . Google i Yahoo! van negar qualsevol tipus de censura de la seva part , culpant que la manca d'imatges es devia a un error que no només afectava " Hatsune Miku " i qualsevol paraula clau relacionada , sinó que també afectava la recerca d'altres paraules claus en general. Les dues companyies van mostrar disposició a solucionar el problema el més aviat possible . Les imatges de Miku van reaparèixer a Yahoo! al dia següent posterior a la denúncia

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori